Tack för en trevlig kväll

Gog dag god dag! Igår var, till en början, en dålig dag jag har för första gången blivit påhoppad av två, s.k seriösa och mogna, chefer. Jag vart helt paff och förstod ingenting.. Jag krävde det jag skulle och det fick jag. MEN de tog på mina krafter och jag mådde inge bra. Mår fortfarande inge vidare.. usch. Om ni tror jag satt där och var tyst så tror ni fel. Ni som känner mig vet och jag lät inga åsikter gå miste utan jag framförde dom. Det värsta var nog när hon drog in mina morbröder i det hela på ett väldigt fult sätt. Men som sagt jag fick min vilja igenom. Kände mig som en buissnes woman som satt där och förhandlade. Jag kanske ska skippa utredar sidan och hoppa till egen företagare? Jag tror banne mig att de skull gå bra. För fan va driven jag är.. Tack iallafall till min söta vän som satt där i 45 minuter och väntade på mig. Uppskattar de :)

På kvällen gick vi iallafall ut med några fler. Men usch vad jag hade ont i fötterna och trots att jag köpt gummi så hade jag så ont haha.. Trevligt hade jag iallafall! Kom hem mellan 05.00 - 05.30 och somnade hårt haha. Var tvungen att åka förbi en kompis och hämta mina saker sen åka till mig igen..

Nu sitter jag iallafall här och tänker tillbaka till gårdagen och blir helt illamående.
Idag ska jag firas av min familj så de blir tårta och kalas. Känner att det är de jag behöver just nu.. Rensa tankarna och skaka av mig förolämpningarna. Jag är bara glad att jag har en snabb käft och kan försvara mig annars hade de slutat illa. Eller värre än va de gjorde..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0