SAKNAR DIG!

God dag! Jag har haft en mysmysig dag med en kompis här i våra områden. Solen stekte och vi låg där och njöt massor.. Jag badade till och med, något jag aldrig trodde att jag skulle här i Sverige. Jag är glad över vädret och de gör mig på bra humör. Fast jag skulle mer än gärna åka tillbaka till Egypten. Trots att vädret har varit fint och de va varmt när jag var borta så spelar de inte mig någon roll. Det är något med andra länder och själva utomlands känslan. Förstår ni mig? Dont get me wrong, att det är 30 grader här är underbart men det går liksom att att mäta sig med utomlands. Det klarblåa havet och kvällarna vid en restaurang brevid havet. Och kulturen! Stort plus för kulturen och historian ett land har. Att jag varit i stekheta Kairo får mig nästan att rysa till. När jag ser bilderna kan jag inte förstå att jag varit där. Alla filmer jag sett och alla dagar jag satt och väntat på dokumentärer på discovery för att lära mig om just de landet. Nästa resa blir ett äventyr jag aldrig hört någon göra förut.. Fast de blir belöning efter skolan.

Hur som helst så däckade jag fint när jag kom hem och käkat. Var så mätt så jag la mig på sängen, dåligt jag vet, och somnade på två sekunder. Tack min söta vän för en trevlig dag!

Nu ska jag antagligen ta en dusch sen lägga mig.
Mitt hjärta åkte på bilresa med sin familj kort efter att vi kommit hem från Egypten, så jag hoppas att jag får tag på honom innan jag somnar.

Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0