Packas

Dagens! Idag har jag segat hemma och åkt till centrum med pappa. Jag behövde en bikiniunderdel.. Känner att jag måste växla lite. Och så har jag packat :) Fast det är inte klart ännu.. Mina föräldrar springer runt med tvätten så jag väntar på att få packa mer. Skönt att jag inte har lika mycket som jag hade till egypten. Hade ingen koll då, men nu känner jag att jag har någon susning om vad som ska packas ner eller inte eftersom jag fortfarande minns vad jag använde därborta. Usch nu blev jag nostalgisk.. Vill iväg dit igen!


Nu ska jag spela HALO 3 ODST.
Köpte ett spel idag, F.E.A.R haha. Den är hur läskig som helst men jag trotsade mig själv och köpte den.
Är förresten väldigt trött och vill sova men jag ska spara mig till planet :) Gillar att sova på plan. Synd bara att det är lite obekvämt..
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0