Känslig dag.

Idag är ingen vanlig dag.. Idag är det nämligen min farmors födelsedag. Min underbara farmor som gick bort förra året i Januari. Jag sörjer henne fortfarande och de förstår ni nog.. Men jag sörjer henne som om de vore igår allt hände. Min fina vackra farmor, jag saknar och älskar dig. Tack för att du än idag dyker upp och ger mig dina bästa råd. Q.E.P.D!

Idag var jag med mitt hjärta och har bokstavligen hängt hos honom hela dagen. Han skämde bort mig med chocklad, mat, pussar, kramar, massage och massa mys. Kan inte förstå att jag ska vara borta från honom ytterligare en vecka. Jag åker till Spanien medans han blir kvar med sin familj! Jag, smartskallen, satte på mig shorts och möttes av världens regnskur. Så de var bara till att sätta mig i hans bil och få skjuts hem.
Tanken var att jag skulle packa idag men så vart de inte, så imorgon dyker jag in i min stora garderob och börjar vika. Det ser ut som vadsomhelst förutom en garderob. Lär få ta till strykjärnet i samma veva :) Skönt att få komma bort från regnet.. Endast regnet! Fast de får gärna upphöra under flighten för jag hatar att flyga i regn.

Förresten fick jag bilderna från mitt hjärta, så ni som har mig på face, ta er in på mitt fotoalbum och skåda ett av världens sju mirakel....... och så pyramiderna. Haha skämt å sido, ta er en titt.
Ha de så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0