idiot chef

Alltså nej jag orkar inte, haha. Hittar alltid små fel i mina inlägg efter att jag skrivit dom. Hahaha jag får antagligen igen efter alla gångerna jag suttit och skrattat åt folk som skriver fel.

Idag är en fin och solig dag. Jag är glad fast väldigt nervös över att jag måste till min chef på jobbet och kräva min O.B och semesterersättning. Hur kan man som arbetsgivare glömma det? Usch det är något med mig och jobb alltså. Därför älskar jag jobbet jag har på älvsjö. Där har vi allvarliga människor! Jag är konflikträdd.. Någon som vill gå dit åt mig och fight for my right? snälla? Haha.




Förresten, Jag var i Hurghada i Egypten. Tydligen något nytt ställe som förut var ett hamnområde men som de gjorde om :) Fint är det och jag rekommenderar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0