Hej

Oh! Måste fördriva tiden litegrann känner jag. Pappa sover, mamma ser på tv och min bror spelar.. Jag vill inte sova för då kommer jag vara supervaken på planet, jag vill inte se på tv för att jag kommer somna och jag orkar inte spela HALO för de känns som om jag spelat alla banorna..
Tufft. Jag får väl skriva ner en lista med saker som är viktiga att ta med sig, förhoppningsvis (eller inte..) kommer jag på något jag har glömt.
 
Just det, min chef har ännu en gång glömt bort att betala mig :) SKÖNT. Får väl bli en anmälan ändå efter Spanien. Jävla idiot chef fyfan vad arg jag blir nu igen. Bara för de ska jag smsa henne, struntar fullständigt om hon ligger och sover. JÄVLA ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0