GOD DAG!

Jag var uppe tidigt idag. Var helt svettig och kände mig allmänt snuskig.. Igår grillade vi med familjen och några vänner. Sen begav jag mig till en kompis i norrviken.. Där satt vi några st, pratade och drack lite vin. Vi hade pratat om allt möjligt så vi började med "Jag har aldrig" Haha. Måste varit år sedan jag spelade de spelet.. Pappa hade varit och lämnat min bror hos sig så han plockade upp mig på vägen hem.

Idag är mina gäster och hälsar på min farbror. Trevligt :) Jag har äntligen fått mina pengar från min chef! Det krävdes rätt mycket + en arg pappa som hälsade på henne. Usch jag tål inte ens att se henne.. Väntar iallafall på en samtal från en person som lät väldigt intresserad av mitt fall. Får se vart de leder.. Jag vägrar sitta med armarna i kors och det vet dom flesta, speciellt ni som känner mig.

Nu ska jag städa lite och börja skriva ner vad jag ska ha med mig. Ska börja packa smått imorgon!
Ha de så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0