Birthday.

Jösses. Alla svettas och jag småfryser.. Haha! Men de förstår väl vem som helst i och med att jag varit i ett land med över 40 grader? :) Skönt att de blåser lite här iallafall. Inget väder som jag skulle gå och sätta mig ute på gräset i men ett fint fik skulle sitta bra. Får se vad som hittas på senare :) Vill se Eclipse så klart. Trodde mitt hjärta skulle bjuda mig på bio och se där borta i Egypten men NEJ. Haha han avskyr verkligen den filmen. Däremot tog han med mig på en mysigt restaurang där jag nästan bröt ihop av tårar efter alla överraskningarna.

Här får ni en bild på glansiga mig!
För er som undrar så är det min familjs initialer jag har på benet. Ha de fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0