Äntligen

HEJ! Idag har de varit en mysig dag. Jag har nämligen besök från växjö :) Min kusin + familjen. Världens gulligaste döttrar. Går liksom inte att undgå från att krama och vilja vara med dom hela tiden. De kom igår och efter ett tag så klantar jag till mig, som vanligt, och tappar ett glas rödvin på hela mig. Hur stor är chansen liksom? Oh blir så arg.. Har verkligen sådana dagar ibland.

Idag har jag varit och tränat. Känner att jag laddat om efter Egypten så de var dags att ställa sig där igen. Perfekt att jag inte tappat kondisen! Älskar det. Nu ska vi snart ta oss till kista och kolla småsaker. Mitt hjärta är hemma nu och jag blir helt dum vid tanken, är så fruktansvärt glad. Trots att jag hade honom i 2 veckor när vi var i Egypten.. Ni som känner som jag med era partners förstår mig!

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0