uäääää

Konstig dag idag. Illamåendet vägrar gå över men jag har varit hos läkaren och fått tabletter mot det. Känns som om allt som bara rör vid mig gör mig illa och jag vill bara sätta mig ner och gråta. Är det normalt? Enligt min läkare är det de. Men hur länge ska jag hålla på såhär? Hur många prover ska jag få ta? Hur många läkarbesök och läkare måste jag träffa innan dom säger vart exakt de ligger?

Det jobbigaste är när folk blir så oroliga. Det är i n g e n t i n g som inte går att lösa =)

Nu ska jag försöka sova =) Ska se på CSI och hoppas på att morgondagen blir lite bättre än idag. På torsdag börjar jag jobbet igen! FINNS DE NÅGOT BÄTTRE?! äntligen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0