Tillbaks till regnet.

Ja då var jag hemma! Kom hem igår, om man inte räknar med att klockan är över 00. Hade det helt underbart med min familj och de va så värt allt!

Har inte skrivit innan för att jag tog igen all tid med mitt hjärta :) och nu kom jag precis hem från bio med mina kompisar. Inception måste ses. SÅ min smak av film och den är i min top10 lista. Nästa vecka börjar jobbet (inte psykopat jobbet jag hade nu sist, utan mitt sista) Längtar att få träffa allihopa! Min chef ringde och jag gav henne världens snabbaste resumé på vad som hänt mig på de andra jobbet haha. Perfekt att jag är i deras priolista så jag kan få hinna jobba innan skolan fastän bidraget börjar skickas nästa månad. Som jag skrivit innan så blir de antagligen inge jobb när skolan börjar eftersom det är på första plats och min lediga tid kommer faktiskt gå åt mina nära och kära. Kommer faktiskt va en liten bit ifrån dom..

Nu är de endast några dagar kvar och fastän jag har en stor klump i halsen och magen så längtar jag. Det är blandat :) Vet inte om jag ska vara rädd, nervös, ivrig eller förväntansfull.. Vet bara att jag kommer ta det bra oavsett. Påminner mig om lumpen.. Klarar jag en SÅN stor omväxling då känner jag faktiskt att jag kommer klara det här.
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0