Sjuk.

Idag är jag sjuk! Smara jag somnade med öppet fönster vilket resulterade i att jag vaknade med lite halsont klockan 05.00.. Satt och pillade på min iPhone fram tills klockan slog 08 då jag somnade och vaknade med ännu mer halsont och huvudvärk på köpet! Osis.. Skulle möta en vän idag men de gick inte, dels för att jag mådde riktigt dåligt och också för att jag skulle fixa Sociologi boken till skolan. Nu har jag legat utslagen på soffan och fortsatt pilla på min nya lur. Snart kommer antagligen mitt hjärta hit och ska säga hejdå, imorgon åker han utomlands med sin familj :( Oh irri, haha. Visserligen åkte vi tillsammans till egypten förra månaden, men nu när jag kommit hem från Spanien så åker han bort också.. Typiskt. Men att sakna är bra på ett sätt, fastän de blir väldigt jobbigt ibland. Saknar honom redan massor.

Snart börjar skolan och jag ska ladda med sociologiboken jag fixade idag. Lika bra att vara förberedd :) Och ja, jag är sån! Måste ha koll på läget, annars blir de jobbigt för mig haha.

Nu ska jag lägga mig på soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0