Rensar tankarna

Om du ville att jag skulle ta åt mig så har du lyckats. Men jag är långt ifrån felfri.. Jag står mitt kast och biter ihop för första gången.. Nu vill jag aldrig mer ha med dig att göra. På riktigt! Jag svär på allt på att jag har att den här gången, av alla gångerna, kommer jag hålla det jag lovat. Det räcker nu, går de inte att samsas är det ingen ide längre.. Så man bäddar får man ligga och nu tar jag konsekvenserna. Men lita på att detsamma kommer att gälla dig. Förr eller senare. Tack till mitt hjärta som står ut med bl.a mitt dåliga humör haha och till de vänner jag faktiskt fortfarande kan prata med. Kärlek i stora lass till er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0