Pigg som få

God förmiddag på er! Jag ligger här, pigg som en ärta och spelar spel, läser blogggar och suckar åt mitt hjärta varje gång han rör sig haha. Han väckte mig med sina vackra grön bruna ögon och vägrade vara vaken själv. Så fort jag vänder ryggen vad tror ni han gör?! Somnar! Haha. Tack för det liksom.. Vi hade en as trevlig kväll igår. Min bror grillade massa god mat och de enda vi gjorde var att äta, äta och äta ännu mer haha. Vi tittade även på Nostradamus. Hm vet inte riktigt vad jag tyckte om filmen och hans teorier.. Läskiga är dom. Men jag tror starkt på min Gud och det är han som bestämmer när de dags att lämna planeten jorden, punkt slut. Hursomhelst, fredag idag! Om man inte räknar med idag så är de tre dagar kvar tills jag flyttar. Bara till att börja packa sakerna.. Jag är så sjukt nervös. Börjar bli ett nervvrak. Som jag sagt till några, jag är psykiskt förberedd för de här. I och med att jag gjorde lumpen och var borta från min underbara familj och resten så känns de lugnt. Men jag är inte de fysiskt.. Jag märker redan nu hur bortskämd jag är som alltid fått mina kläder tvättade och strykta. Jag märker alltid de när jag är ensam hemma en längre period. Jag är så omogen när de kommer till det! Så de här blir inte vilken typ av omväxling som helst. Det här kommer skaka om mig så hårt att de kommer rubba hela min världsuppfattning! Jag finner inga ord på hur mycket jag kommer att sakna er, hur stor del av min vardag som kommer innefatta er och ert välmående. Trots att jag kommer att hälsa på er så ofta jag kan så kommer jag sakna mina stödpelare när jag fastnar någonstans. Alla er! Grunden till min trygga tillvaro.. Jag ska passa på redan nu att hälsa min kusiner som även är mina grannar och som antagligen läser de här någon gång ifall de inte tröttnar halvvägs och slutar läsa, haha, var snälla och uppmärksamma mina tjejer. Skolan är viktigt! Ha tålamod med er mamma, haha gllöm inte att min mor är exakt kopia och jag vet hur jobbigt de är. Men vi älskar er och vi bryr oss om er.. Nu ska jag sluta skriva innan de blir ett för långt inlägg.. Massa hälsningar från en nervös och känslig Leyla :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Kommer sakna dig kusin

2010-08-21 @ 21:04:44
URL: http://happym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0