På kalas

Bloggar för första gången via telefonen.. Var lite krångligt men tur att jag kom på snabbt hur man gjorde. Jag befinner mig hos en vän till familjen som fyller år. Så vi ska äta middag, sen umgås. Jag jobbar imorgon så de blir antagligen inget sent för mig! Hoppas jag :) hoppas inte heller jobba till sent imorgon eftersom jag vill träffa mitt hjärta! Snart får jag hålla om honom. Hur som helst vill jag även till konserten i kungsan imorgon.. Var ett tag sen. Snart är det dags för skolan och jag är så fruktansvärd nervös så de finns inte. Skakar vid tanken, bokstavligen. Vet inte ifall de är antibiotikan eller ifall jag tänkte på skolan hela natten, men jag var så darrig idag. Med pennan, kvittot, korten och allt annat.. Pust.. Jag vet inte vad det är med mig men jag är så exalterad :) nu ska jag vara social.. Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0