Mina fingrar kliar.

Jag har inte haft ett sådant här sug på en cigg på länge. Mår nästan dåligt för att jag inte får röka.. undrar vad som triggat igång mig. Kan det vara för att jag är nervös? Usch jag orkar inte. Haha lyckligt nog så börjar suget att avta. Gästerna har precis gått men min kusin, hennes bästa vän, bror, hans sambo är kvar.. De tittar på film men jag ser inge nöje i det.. Ber om ursäkt för bildbrist men har inte riktigt kommit på hur man gör när man bloggar från telefonen. Annars hade ni fått super många bilder.. Som min facebook idag. Hittat en perfekt app som fixar de mesta. Nu är de dags att börja göra sig i ordning för att lägga dig. Riktigt trött och den här dagen har tagit på mina krafter.. Tack alla för en fin dag plus för din fina banderollen jag fick! Carro, Angie. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0