itunes

VARFÖR har Apple ett sådan komplicerat system?
Jag fattar ingenting! Minns mina andra gamla telefoner där de bara var att öppna mobilmappen sen dra de låtar och bilder man ville ha till mappen. VARFÖR kan de inte vara lika lätt? Jag mår dåligt alltså haha. iPhone har inte gjort mer än att strula till de för mig dom här två senaste timmarna.. Inatt innan läggdags så la den av, HELT. Jag fick panik och smsade mina kompisar med iPhone och ringde till operatören. Istället för att han skulle förklara vad som kunde ha hänt och sen bett mig trycka på knappar så skickade han en påse där jag skulle lägga in mobilen och sen skicka den på service. Så jag somnar och blir väckt av en kompis som undrar vad de va som hände och vet ni? Några enkla instruktioner och så var in iPhone igång igen..Fatta vad glad jag blev. Nu ska jag fortsätta dra mig i håret och försöka förstå min på de här.

Under tiden får ni en STOR bild på mig och min fina kusin. Mina ögon ser lite kines aktiga ut. USCH! Vart är mina stora ögon? haha.

(Och nej det är inte en äckel cigg jag håller i)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0