iPhone dags.

Solen har tittat fram :) Och jag är rastlös som tusan.. Väntar på att min kompis ska smsa mig och ge mig tid, plats och utrustning så jag kan springa ner och vi kan gå på en powerwalk :) Hade en trevlig promenad igår med henne och de vore hur kul som helst att göra det till en vana. Senare på kvällen kommer min alldeles egna present till mig själv. Nämligen min iPhone! Woho som jag längtat.. tyvärr fick jag inge pangerbjudande som funnits innan men de är helt OK. Annars hade jag fått vänta ett bra tag på att få den och de ville jag inte göra. Så jag bestämde mig snabbare än blixten och med en hjälp av en kompis så kammade jag hem en utan problem.. plus i kanten att jag även får den samma dag! Och de är inte 4an eftersom jag tycker fyran är väldigt ful och påminner om LG´s mobiler..(mellan oss så har jag även hört att den har lite uppdateringsfel) Den lite rundare versionen är finast också. Kommer sakna min samsung fast den behåller jag endå, tills jag säljer den för några tusenlappar.. Usch kommer sakna den.

Kul med iPhone iallafall! Det bästa är att den, ifall den håller, så går den att uppdatera hela tiden så den kommer alltid få in de senaste.. Mumma. Nu ska jag stänga av datorn och vänta på min lilla kompis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0