Innan läggdags!

Hej och hå vad trött jag börjar bli. Lika bra det eftersom jag ska upp super tidigt och göra lite saker. Sen iväg med mitt hjärta till hans universitet. Efter det beger vi oss till min bror, hans sambo och umgås! Blir trevligt.. Jag ska ta med Fia med knuff. Eller med fusk som jag säger haha, och kicka deras fuskande ASS! Idag var jag och sprang en halvmil. Gymmet känns så B för mig just nu och friska lukten tilltalar mig mer än pung svetten hos de på gymmet haha. Hur som helst, jag tycker inte om att springa. Det har aldrig varit min grej.. Lockar inte mig för fem öre. Men I gotta do what I gotta do och de blir att bita ihop. Inte att de blir jobbigt, bara de att de blir så långtråkigt! Usch, måste tänka på rätt mycket imorgon så de lika bra att säga hej då och godnatt! Tycker ni inte? Hoho. P.s Fick ett sånt sug efter champinjon sås.. Min svaghet tillsammans med syltlök(UTAN BACON!). Och rödvins såsen är en höjdare den med! Haha skumt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0