I stockholm

Jag är inte lite trött. Är hemma i Stockholm nu och har fått massa gott :) skumt nog längtar jag tillbaka lite.. Missförstå mig rätt. Jag är super glad av att vara hemma. Får gosa med min familj och imorgon får jag pussa mitt hjärta. Inte fått andra förslag så än så länge är det mina planer. Söndag ska jag se till att åka tidigt på eftermiddagen eftersom jag och mina grannar ska laga middag! Trevligt :) studentlivet har sina fina sidor.. Men även dåliga haha. Det viktiga är att trivas och det gör jag enormt. Jag kollar lite på tv och ska snart sätta mig ner med sociologin men jag är väldigt trött och är rädd att jag somnar. Min säng lockar ganska rejält kan jag erkänna haha. Annars har dagen varit fin, förutom att jag satt i bilkö ett bra tag och i stan var det jobbigt och svettigt.. Skulle fixa med banken. Nej hörrni, jag orkar inte.. Mina ögonlock känns alldeles för tunga. Det var den studiekvällen haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0