I skolan

Hejsan! Igår flyttade jag in i ett fint vrå som kommer att bli mitt hem ett tag fram över.. Jag lärde känna lite folk igår och hade turen att få folk som också ska gå polisprogrammet till grannar! Det bästa är att han är en bekant till mig och tjejen som delar bostad med honom är, förutom en vän till honom, hur trevlig som helst.. Fatta vilken tur. Jag delar inte med någon trots att de hade blivit en billigare hyra. Jag vill vara on my own. Idag börjar vi inte förens klockan ett i så jag ska klä på mig och försöka få tag på någon som kan fixa mitt lås. Tar tusen år att öppna och stänga. Måste ha någon teknik.. Typ. Kan säga att jag har hemlängtan. Bl.a får jag lust att ringa min fina kompis Paulina och be henne följa med mig på powerwalk här i bushen. Hon hade älskat det! Saknar mammas tjat också. Tänk att man faktiskt kan göra de på en dag. Fast, hemlängtan är mild.. Sånt här knäcker inte mig förens vardagen börjar bli jobbig. Och de tror jag inte just nu :) har en riktigt bra känsla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0