Head over heals

Jag blir galen på vädret! Varför kan vi inte få lite lite sol? Visst, de är tidigt och de kan öppna sig men.. Idag ska jag och min familj till kungsan och se på något som jag ännu inte vet vad, bara att de involverar boxning?Har man en liten kickboxare i familjen är de lätt hänt att vi dras in i sådant. Jag tänkte göra min dagliga springa-halv-mil men jag tror inte att jag hinner så de blir lite övningar hemma och så får de räcka :) Senare ikväll är de en Hej då, lycka till - middag till min ära så de kommer lite vänner till familjen. Imorgon sätter jag igång med packningen till min temporära lägenhet. Varför jag skriver temporära är för att jag endast kommer bo där i och med att jag kommer gå i högskolan där i närheten. Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0