Glad som bara den

Hej små vänner och ovänner :) har precis avnjutit middag på skolan och nu är jag i min bostad :) igår var jag ute och sprang på kvällen och såg den fina naturen. Bor precis vid skärgården nämligen så allt är så vackert och fint, med regn eller utan regn! Att springa länhs med sjön ger en sådan kick! Idag körde vi något som kallas för tillitsbanan.. Där vi skulle med hjälp av varandra och sammarbete klara olika övningar osv. Det var äckligt bra sammarbete och jag är hur stolt som helst över att ha de här människorna med mig. Alla vi är här med samma mål i sikte, att bli polis. Vissa vill utbilda sig i lite olika saker och det är bra för vi stöttar, lyssnar och hjälps åt. Hur som helst är jag stolt och glad! Nu är det lite slappare än vad vi trodde i och med att vi måste lära känna varann mer. Och det är faktiskt första veckan. (fast vi har ändå fått små uppgifter haha). Enligt många så är det vårt program har mest studier och vi har hört att de blir rätt mycket plugg senare.. Men de känns bra ända ut i fingertopparna! Jag fick mitt första omdöme idag. Vi fick nämligen lyssna på en berättare i tjugo min sen skriva en uppsats på en viss tid. BAM! Haha rakt i ansiktet på oss, helt utan förvarning. Vissa lyssnade inte ens haha. Som tur var, var jag i största hugg och det fick jag bekräftelse på när min lärare mejlat över kommentarer :) hoho. Nu ska jag sätta mig ner och läsa sociologi.. Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0