Efter jobbet

Idag har jag haft en tuff dag! Vilken omställning alltså, kände av den idag på riktigt för första gången på länge.. Det vart så mycket folk och de va så himla mycket att göra hela tiden att dom kallade in mig och bad om hjälp. Sen tillbaka till min vanliga position och tillbaka och hjälpa igen haha. Nu är jag iallafall hemma trygg och hunnit avnjuta en god måltid och tv :) Jag har alltid tyckt om Hells Kitchen är ett bra program men jag har faktiskt börjat bänka mig framför den.. Top Model och HK´s efter. Dunder dag! Idag är jag rätt positiv och jag vet inte varför men de kan bero på att de inte alls är många dagar kvar till att få, om Gud vill, pussa ihjäl mitt hjärta. Jag saknar honom så mycket och jag kommer på mig själv sitta helt inne i min värld och tänka på honom som en riktigt nörd.

Hur som helst, jag har tråkigt så om jag kanske har en tjejkompis därute som läser de här och vill bjuda över mig på lite snicksnack.. Ring mig! MVH Inbjudaren.

Hahahaha tråkig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0