Beautiful smile

Hur lyckat?! Jag skrev ett inlägg igår kväll men glömde publicera.. Får skylla mig själv. Snart har jag läkartid. Oroa er inte, jag är inte sjuk. Däremot måste jag få intyg på mina allergier så dom i skolan inte ger mig något som kan kosta mig livet. Haha skämt åsido.. Jag måste få pli på dom känner jag. Har lagt min hälsokost på hyllan så skäms på mig.. Tar igen de på skolan. Med vårt alldeles egna gym haha. Hur som helst var lördag och jobb i ingen bra kombo. Jag tappade allt som gick att tappa, glömde allt som gick att glömma och blev allt jag inte skulle bli. Tur fick jag träffa mitt hjärta efter de och det vart ett efterlängtat möte! Så vi har med varandra fram tills igår kväll. Han kom hem så mörk han kunde. T.o.m mörkare än han kom efter vår res till Egypten i år! Fast jag var ändå brunare :) hade ju Spanien att bygga på brännan med.. Och färgen har hållt sig tur nog. De var allt tills vidare.. Jag känner mig lite tråkig idag haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0