Vimsig man kan vara.

Haha märkte precis att jag inte hann avsluta mitt förra inlägg.. Orkar inte uppdatera den så struntsamma :)
Hursomhelst så jobbade jag VISST på kvällen. Jobbade på mitt ena jobb till 13 och åkte raka vägen till gymmet och sen till mitt andra jobb. Snacka om galet! Trodde jag skulle gå in i väggen.. Jobbade till alltför sent.
Mitt hjärta mötte upp mig och vi åkte hem och sov. Eftersom jag inte hann med någon träning idag så hjälpte han mig med några övningar vi gjorde i lumpen. Wonderful, för stunden. Inte i efterhands.. Jag har typ träningsvärk? Konstigt. Jag har ändå vart igång rätt ordentligt men jag gav min rygg och sidor en riktig omgång imorse.

Efter åkte vi och grillade med några troende medmänniskor. Jag hann inte delta så mycket eftersom jag var tvungen att skynda mig till jobbet. Kom hem för en stund sedan. Känns som om det enda jag gjort är att springa runt! Kan seriöst inte minnas sist jag var hemma så länge att jag började få ångest. Jag har tyvärr haft tankarna på mig själv vilket gjort att min familj och andra hamnat lite åt sidan.. Men det blir så ibland när man har saker att göra och milstolpar att nå. Jag vet att det, t.ex må stå om mitt hjärta i inläggen men de betyder faktiskt inte att jag spenderar dagarna långa med honom. Vi har försökt ta vara på varje chans att ses. T.o.m när han har ärenden att göra på min sida av stan så får jag följa med honom om de så bara handlar om en halvtimma eller när vi slutar samtidigt från jobbet och hittar på saker tillsammans. Det är inte samma sak att sova med mitt hjärta som att umgås med honom. Som tur är så kommer de här i korta perioder.  Ett stort plus är att vi förstår varandra :) Också en av de viktigaste grunderna i ett förhållande! Glöm inte er själva i kärleksdimman men se banne mig till att inte glömma bort er kärlek som också behöver er. Samma med min underbara familj.. Kan inte heller minnas sist jag kände " Shit vad jag vill vara på jobbet just nu" när min mamma är lite extra jobbig :) Längtar till imorgon för då är jag ledig ledig ledig till 110% förutom träningen men efter det ska jag se till att ligga och se på tv HELA dagen. Jag längtar.. Trots att jag va ledig från jobben för ca 1 vecka sedan så sprang jag ändå runt och gjorde massa konstigt haha. Imorgon är det min day off med min familj. Alla är lediga så vi får se vilka bus vi hittar på :) På tisdag ska jag hinna med med mina ärenden och mailande.

Nu ska jag inta sovställning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0