Vila i frid.

Hej allesammans.
Jag vill dedikera det här inlägget till en vän. En vän som jag kommer ihåg som en av de godhjärtaste killar jag mött.. trots att vi slutade umgås så var det alltid lika kul att träffa honom och minnas dom yngre och galna dagarna alla hade tillsammans. Speciellt hemmafesterna! Vilka fina minnen..

Jag kommer av respekt inte skriva exakt vad som skett. Däremot vill jag önska honom fred och att han kommer alltid finnas hos oss. Massa varma tankar till familjen och massa kramar till hans bror. Må du vila i frid vännen..

Ni därute. Var rädda om det ni har! Njut av varje stund hos era nära och kära. Ni kan aldrig veta när det är dags att ge sig av.. Ert liv är inte förutspått. Så se till att ta vara på möjligheterna. Glöm inte att göra eran omgivning påmind om hur viktiga dom är för er och vad de betyder. Som sagt ni kan aldrig veta när det är dags.

Så hälsningar till er därute och var rädda om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0