Våren flyr..

NEEEJ! Fy vad dåligt av Sverige. Jag hade typ planerat min vår outfit och så möts jag av regn? REGN? REGN?! Ja det kanske inte är hela världens men är det inte dags för lite strålande sol som håller i åtminstone 4 dagar?

Idag är jag pigg! Så jag har packat väskan med träningskläderna och funderar på att åka till gymmet efter jobbet. Tur att jag slutar tidigt så jag slipper trötta ut mig och vakna trasig imorgon:) Igår fick jag förresten pröva på en annan avdelning. Fick stå nere i hallarna! Att det är en ganska så stor skillnad mellan uställarna och besökarna kan man lugnt säga. Men jag är laddad.. Nu ska jag äta min banan som ligger där och väntar på mig. Ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0