this weekend.

Jag vet att det kanske inte låter så men för att vara Jag, någon som nästan aldrig går ut; Vilken galen helg jag har haft. Jag somnade efter de sista inlägget och väcktes av att mamma ringde mig strax efter 11 och sa att de var på väg för att plocka upp mig. Jag trodde jag skulle spy på plats när jag ställde mig upp.. Blandningen av mitt lilla alkohol intag + mindre än 4 timmars sömn vart ingen bra kombination. Jag kände mig riktigt bakis, fast inte alko-bakis. Utan sliten-bakis.. haha. Men jag piggnade till efter att vi satt oss ner och åt lunch. Personalfesten igår var väldigt trevlig. Fast jag måste erkänna att jag börjar tröttna på att folk bara visar sitt sanna jag med pyttelite alkohol. Jag och mitt hjärta pratade om det igår under middagen och om vilka av cheferna som först skulle balla ur.. För er som inte fattat det ännu så jobbar vi på samma ställe. Och nej det var inte där vi träffades för första gången. Hursomhelst hade jag det kul och det var ännu roligare att känna hur pressade servitriserna var. Visserligen jobbar resten vid restauranger osv men vi servitriser, vi hade rätt sån koll på dom som serverade maten. Haha! Vi är ju trots allt Sveriges bästa restaurangfirma för något ;)

Jag visste att jag inte skulle klara av träningen idag så jag la den åt sidan.. Mitt hjärta försökte väcka mig i 1 h. Visste att jag skulle ha det svårt att vakna efter den här helgen. Snacka om att min kropp fick en chock. Fast en bra chock eftersom jag hade det grymt kul! Speciellt i lördags.. Människor alltså. Kan man inte kontrollera sina begär när man dricker, Ja då ska man banne mig inte dricka alls :) Speciellt inte i kombination med nattklubb när folk faktiskt kan se dig skämma ut dig. Tur att jag och mina vänner faktiskt har lite mer kontroll.

Förresten så har Nya trailern till Ecplipse kommit ut. Jag tror att jag dör!! OOOOOOH. Jag och P lär väl sitta bänkade på förhandsvisningen igen haha. Nu är det dags att leta efter en klänning till min kusins bröllop :) Woho!

Har varit brunett ett tag nu, men det här är faktiskt
första bilden jag lägger upp som brunett på bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0