Solen skiner och jag likaså :)

Jag visste det. London blir inte av.. Oh! Haha får lite smått ångest med som sagt, Det blir som Gud vill och är det  meningen att jag ska stanna i Sverige, så är de det helt enkelt. Jag är inte bitter och absolut inte irriterad utan jag accepterar det :) Jag åker någon gång i sommar så det är lugnt. Nu måste jag bara få tag på mitt försäkringsbolag som kan hantera det här.. Tur att jag är försäkrad. Det kostar en del men det är värt det till 110% Tyvärr var de rätt upptagna och de förstår jag. Jag lär inte vara den första eller sista som ringer.. Hursomhelst så är försäkring något jag rekommdenderar starkt!

Det vart ingen träning imorse trots att jag tvingade mig att gå upp. Men de gick inte och jag tror att min kropp har börjat protestera haha! Och Nej jag pratar inte matmässigt.. Jag äter NORMALT och bra. Som jag har sagt till alla när de frågar vad/hur jag gjort; Undvik hiss, ta trappor. Undvik Juice, drick vatten :) osv. Finns massor småtips till er som inte hinner träna. Ni som vet vart jag jobbar mest, vet hur stort det är och vilka avstånd man måste gå. Har man glömt något så måste man gå tillbaka och hämta. Jag tar varje chans jag får.. När ingen orkar gå tillbaka hela vägen så ställer jag mer än gärna upp. Att gå är bra och det är ett väldigt bra knep när man inte hinner. Nu är det en torr säsong så det är bara halvdagar plus att jag är ledig ett par dagar. Därför passar jag på att träna ännu mer intensivt än vad jag brukar.

Hursomhelst så måste jag rensa kläderna. Jag har redan börjat förnya min garderob litegranna.. Oh!! London hade passat perfekt! Haha. Nej jag måste göra klart allt innan jag möter upp mitt hjärta. Vi ska på träning tillsammans. Eftermiddags workout.. INTE min favorit. Vad gör man? haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0