Idag är jag babblig så bered er..

Hej mina få men trogna läsare :) Visst hade vi fint väder idag? Jag ryser till.. Äntligen är det påväg. Fast jag måste tyvärr erkänna att min favorit årstid är början av hösten. Men nu känns sommaren som nr 1 efter den hårda vintern vi haft. Jag hann njuta lite på väg till jobbet och under jobbet på uteserveringen men mestadels satt jag inne och fick njuta av att se förbipasserande njuta av solen. Kom hem för en stund sedan..

Inatt fick jag verkligen sova ut! Och vet ni? Jag bojkottade promenaden. Trodde jag skulle vakna runt 07 då solen inte tittat ut ordentligt för promenaden eftersom jag visste att solen skulle värma under dagen. Men jag vaknade 09.30 med ett strålande humör och med en dutt av ångest för att ha missat dagens mini träning men den försvann rätt snabbt efter att jag kom på att jag skulle unna mig i en rolig grej innan jobbet.. Ibland är de trist att jobba kvällar men vad gör de när man hinner med roliga saker innan? Fast imorgon är det dags att återgå till mitt vanliga jobb. Slutar tidigt så jag ska iväg och träna efter jobbet.

Längtar till Maj månad! Massa roliga händelser.. Plus att det är bara ett steg till, till Juni och få tillbaka skatten. Jag tror inte ni fattar hur glad jag blir när jag tänker på det. Hur många av er stackare försökte sänka er procent av skatt för att ni inte är tim-anställda och pga det fått betala tillbaka? Haha! Snälla berätta för jag vill gärna höra hur det gick för er "överlistiga" människor som försökte intala mig att göra samma. Nej nu ska jag inte vara dum..

Iallafall! Maj månad!...Så ska jag på bröllop och ha de mysigt. Förresten så gifter sig en vän till mig nu i april. Jag är så glad för hennes skull att JAG blir stressad. Haha :) Massa bröllop på ingång..
Nej jag måste sluta skriva och intala mig på sömn. Men jag är så himla pratglad att de inte är sant. Och lycklig! Äntligen visar sig saker och ting resultat. Jag älskar er! Förstår ni det? Jag älskar min familj, mitt hjärta och mina vänner som står ut med mig!! Riktiga människor med riktiga själar. Gud välsigne er.. Ni förtjänar det bästa av de bästa. Hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0