Typiskt mig!!

OH!! Jag hatar när man öppnar mailen och får en chock. Jag hade totalt glömt bort att jag skulle ha min mail under uppsikt.. Tur att jag öppnade den nu och lyckades svara på 2 viktiga mail. Jag ringde förgäves till personerna som skickat mailen. Smartskaft som jag är så glömde jag att det var söndag.. Fick panik där en stund haha.

Usch men nu är dom iallafall besvarade och jag håller tummarna för mig själv. Som det ser ut nu så kommer inte jag få mina lugna lediga dagar och jag har bara mig själv att skylla. Lika bra för då är jag igång. Vi oansvariga människor som skjuter upp saker och ting hela tiden borde få fängelse. JAG LÄR MIG ALDRIG!


Nu ska jag träna :) och beklaga mig lite hos mitt hjärta och säkert få en utskällning med "Vad var det jag sa.." som efterföljd. Jag förtjänar det, haha. Puss på er ansvariga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0