Sömn finns inte i mitt system just nu.

Är det okej att vara såhär pigg? Haha :) Jag känner mig alldeles för pigg.
Kom hem från mitt andra jobb för inte så längesedan. Blev ringd precis när jag blev klar med träningen. Kändes inte sådär roligt eftersom jag va inställd på att gå hem, få naglarna fixade och sova. Fick ingen sömn efter mitt tidigare inlägg. Kanske därför jag är såhär pigg? Må så vara men jag tror starkt på att träningen verkligen tagit över min kropp till 110% och gett mig massa extra energi.. för det är så för mig. Jag blir trött för stunden efter träningen, men efter någon timma då är jag världens piggaste.

Nu ska jag smsa mitt hjärta som inte var så pigg och grinig. Han blev ännu grinigare när jag kallade han för Butter (Han från dom 7 dvärgarna) i telefon.. Så nu ska jag messa ett fint sms och hoppas på att de första han gör när han vaknar är le :)

Vi hörs tidigt imorgon bitti. Morgonvädret blir perfekt för en powerwalk!
Nu tror ni säker det kommer bli soligt men de kommer det inte att vara på min walk. Jag väljer lite gråare väder för powerwalks fast soligare väder på promenader. Get skillnaden? Haha nej nu måste jag sova. Ha de så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0