Poor Island..

Det har varit en helt galen dag.. Jobbade till 20 idag. Sen åkte jag och mitt hjärta till väsby en snabbis med hans kompis. Kom hem för en liten stund sedan. Jobbar imorgon.. Men som tur är så jobbar jag inte till så sent så jag ska straight to the gym efteråt och rensa gifterna. Jag ska se till att vara kvar en extra lång stund så jag ska nog lägga mig strax så jag får mina timmar och orkar med jobbet och med extra mycket träning! I helgen ska jag antagligen ta de lugnt. På lördag ska vi nämligen grilla med några personer från
Vi ses :)


Förresten?! Varför är det så typiskt att jag missar saker när jag befinner mig på jobbet? Herregud, Massa varma tankar till dom drabbade på Island.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0