Lättretliga jag

Vaknade på fel sida idag.. Klockan är 10.15 och jag måste hinna åka till gymmet, träna i 1½ timma(Jag har alltid gjort det), åka hem, duscha, torka håret(2059054 timmar), fixa håret, byta om, packa, och fixa mig innan mitt hjärta och hans vän plockar upp mig klockan 15.00. 5 timmar räcker tyvärr inte. PLUS att jag måste planera vad jag ska ha på mig. Och nej jag minskar inte på träningen. Speciellt inte när jag åt en halv påse chips igår kväll! Wuhubuhu.. Jag ska nog springa 2.2 km sträckan här uppe i spåret. Jag räknade faktiskt ut allt och ifall jag höll mitt schema så skulle jag ha ca 30-45 minuter tillgodo. Med iochmed att jag är på så taskigt humör så kommer de inte att hålla.. Så därför prioriterar jag min "joggning". Jag sparar på bussresan fram och tillbaka. Det ger mig 40 minuter extra i fickan. Idag ska jag banne mig svettas..

Vi hörs när jag känner mig lite gladare. Lustigt att jag faktiskt känner mig på lite bättre humör nu när jag skrivit av mina tankar just nu. Haha ärligare leyla kommer ni inte få.. Det här är vad jag suttit och klurat ut medans jag klätt på mig och gjort frukost. På tal om frukost! Jag åt världens godaste..

Naturell fil, kiwi, banan och musli
Och såklart min Wake up, 1 glas juice.
Snacka om energikick :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0