Inte OK!

OH! Vad jag har varit drabbad idag då.. Det började igår. Jag serverade över 40 personer som hela tiden skrek och hade för sig. Ja, jag klarade mig bra ensam. Då och då fick jag hjälp av min morbror så tack för de :) Imorse vaknade jag jätte trött och faktiskt lite grinig för att jag skulle missa träningen pga jobbet, haha! Vad är det som händer liksom.. På jobbet fick jag en allergisk reaktion och folk överdrev och ville ta mig till akuten? Jag stannade på jobbet och lovade att säga till ifall jag fick andnöd.. Jag lever ännu men jag lovar att jag ska till läkaren nästa vecka och kolla upp det. Hursomhelst så slutade jag tidigt men jag hade ändå ingen orka att träna efter all spring på jobbet. Det fick räcka :)  Jag ville bara hem och vila ut.. OCH VAD TROR NI HÄNDER DÅ?! JOO, det har blivit signalfel i sollentuna så all trafik mellan märsta - ulriksdal stod stilla. Så jag går av i ulriksdal och beger mig till extra bussarna. Tror ni inte jag fick en chock? Över 300 resenärer stog där och puttades över platser, bussar och kö placering. Blev så irriterad! Tur så hade jag min söta vän P i telefon. Jag ringde en taxi förgäves.. Nätverk upptagen stod de. Haha påmminer om när man hängde i kungsan på 08 och nätverket gav upp för alla som försökte ringa + befann sig på samma ställe.. Samma sak när jag ringde pappa. Äh, det viktiga var att jag slapp vänta så länge och att jag tillslut kom fram i telefon och blev hämtad. Tur.



Kvinnan bara råkade komma med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0