From London with love.

Hej igen :) Lustigt att mitt blogg skrivande går som en bergoch-dal bana. Påminner om när jag brukade skriva dagbok.. Jag bad typ om ursäkt till min dagbok för att jag inte skrivit på flera dagar och jag lovade hela tiden att bättra på mig men de gjorde jag aldrig haha.

Därinne sjungs de kareoke för fullt. Massa Ricardo Arjona och Marc Anthony. Vi har ätit gott och äggen har ännu inte blivit hittade. Inte att de spelar roll för mig. Det var ju jag som gömde de!
Tog en paus eftersom min hals inte pallade trycket. Förutom att vi fick gäster rätt tidigt så har jag varit och gymmat ännu tidigare. Jag är helt slut och måste sova! Imorgon jobbar jag från Förmiddag till morgon.. Bokstavligen.
Söndag ska jag nog bara sova ut.. Haft rätt intensiva dagar.

Förresten är London klappat och klart! Äntligen får jag besöka drömstaden för andra gången! :D Men nu är det hotell och inte hostel. Får se ifall hotellen håller måtten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0