Burbujas de amor.

Vad är det för väder egentligen? Är det kallt eller vamt? Brr..
Mitt hjärta åkte iväg till jobbet för ett tag sedan och jag har bara segat runt i lägenheten och lyssnat på musik. Snart är det min tur att åka till mitt jobb. Det här extra jobbet ligger betydligt närmre än mitt andra standardjobb så de är skönt :) Tänkte åka innan och kolla lite kläder. Tar nog med mig mamma och köper något fint till henne. Det förtjänar hon.

Träningen gick super igår.. Fast det kan inte ha gått dåligt eftersom han är vältränad och jag.... mindre tränad... Haha! Nej men helt allvarligt så är jag glad att vi delar samma intressen. Nu är det helg och det innebär vila från träning. Nu ska jag göra mir iordning.. Hoppas ni får en finfin lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0