Back from work.

Hej ni små söta. Jag kom hem från jobbet för ca 20 minuter sen och kan inte sova.. Tänkte därför fördriva tiden med ännu ett meningslöst inlägg. Jag sov väldigt bra inatt och vaknade till ett sug efter träning. Tyvärr flög tiden och jag höll på att komma försent till jobbet! Hur det är möjligt eftersom jag ändå började runt 14, vet jag inte. Jag antar att jag hade huvudet någon annanstans. Jobbet gick bra och jag måste bara ge mig credit! Jag är duktig, ingen snack om saken haha. Imorgon är jag ledig så förhoppningsvis taggar jag till och går och tränar, helst innan 12 eftersom jag har lite ärenden kvar att göra. Sen är det en trevlig kväll med min familj :)

Förresten så väntas en ny bloggdesign. Den här känns lite trist..
Jag känner mig riktigt off gällande bilder osv. Ni ska se min facebook! Har inte uppdaterat bilderna på snart ett halvår. Pinsamt? Inte ens London bilderna från November/December är uppe. Crazy om ni frågar mig! Men jag har faktiskt lite bilder på lager som jag tänkte chocka er med.. eller va? Jag menar visa er :) Oh ivrig. Hoppas jag inte fastnar framför designen imorgon bara. Jag måste försöka spara den till helgen..

Nu ska jag sova! Tror det är dags. Ha de så trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0