Yesterday *

Woho :) Hade världens onsdag..
Jag och mitt hjärta träffade några timmar innan bion och åt på en kinesisk restaurang. Hade aldrig någonsin ätit där innan men nu blir de ändring på det. Världens godaste och fräschaste buffé..

Sen gick vi och såg District 9. Och eftersom jag är en sucker för (bl.a)alien filmer och allt som har med rymdvarelser att göra så ger jag filmen en 4 av 5. Ljudet var väldigt högt och mitt högra blev känsligt för högt ljud efter lumpen. Så de är lite trist. Men de gör inget =) Filmen var grym.
Synd bara att det satt ett par idioter bakom oss som prasslade med sin j*vla påse hela tiden. Vad hände med plastmuggarna? Dom var hur bra som helst, dom lät liksom aldrig.

en annan film ni mååste se är Linje 123 kapad.. woho tummen upp för action filmer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0