VARFÖR!!!!

Panik!

Min lillebror har gömt kontrollen till tvn så jag inte ska spela ps3.
Alltså, varför gör man så? Jag menar.. Varför gör han så mot sin syter?
Jag spelar ju med hans gubbe? Han får ju galen credit för att jag är duktig?
Jag börjar få ticks. Jag vill spela, nu.



--------------------------------------------------

......... update(fortfarande ingen kontroll),
Inget bra tecken haha. Jag kanske ska dra ner på spelandet, skjutandet?
Kanske återgå till guitar hero? Men jag har redan klarat uuut de( Ok, 70% på expert. ) 
Vadå är de här typ slutet för Leylas ps3 mania? NÄÄÄÄÄÄÄ! 
vi hörs sen, nu ska jag vända upp och ner på huset i sökandet efter kontrollen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0