nattsnack

Jahapp! Det var de det.. Jag lyckades skämma ut mig framför kostymnissarna. Jag är ju så duktig på att klanta till det ibland och ajamen, idag hände det. Jag skulle dra en kärra nerför en backe på jobbet och utan att tänka mig för så trampade jag på något kladdig så jag ramlade, tog tag i kärran och släpades nerför backen. Hahaha.. typiskt.

Annars var dagen bra. Mitt fina hjärta kom förbi mig en stund med bilen och vi umgick en stund. Haha ibland undrar man ifall han är Mig själv i en manlig version.. Vi har nästan exakt samma humor och sätt att prata. Att välja honom var nog de smartaste draget jag gjort! usch fy och blä för att vara olycklig. Neej fy.. Ni som är i destruktiva kompisrelationer eller förhållanden. "Gör slut".. I mean it. Ingen idé att vara med någon, pojkvän eller kompis, som inte kan glädjas åt dig eller andra.  Plus att gräset är alltid grönare på andra sidan.. Man får alltid något bra utav de hela. Jag har världsbäst folk omkring mig.. Personer som gett mig ordet vänskap och seriöst(!!) förhållande en heeeelt ny betydelse.


Nu är jag "ledig" i fyra dagar.. Vi har ju våra fina sysslingar hos oss =) Så jag ska baka cupcakes!
Fredag är det Chiles nationaldag. Fast familjen firar på lördag.. På fredag har jag andra planer.
Hoho


Kommentarer
Postat av: zoe

pobreshita... blev de nå blåmärken ? fast jag måste medge att de lät lite kul... hihihi

cuidate<3

2009-09-17 @ 07:54:38
URL: http://zoeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0