Play

Blir så trött på vissa människor som gillar att terrorisera andra.. Man står inte och skriker, bankar, hoppar etc etc i utanför någon mitt i natten till måndag. Man gör bara inte det! Folk ska faktiskt upp tidigt och jobba.

Igårkväll gjordes absolut ingenting. Mitt hjärta sov hos mig inatt, så vår kväll gick mest ut på att sitta med två bärbara datorer haha. Han satt och pluggade medicin medans jag läste folks bloggar.. haha. Big difference! Runt 21 kollade vi på Zozo. Åh så hemsk film..
Idag ska ingentins göras förutom att jag ska ta en runda med cykel ( Puppy are you with me?! ) sen ska jag nog vänta in min lillebror och spela lite spel. Haha jaa jag får ständigt höra att jag är en torsk och att de inte är OKEJ för en kvinna att vara så duktig på ps3. Iallafall.. Nu ska jag städa.

Hoppas ni lovers AND haters har det bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0