ETT MÅSTE!

Jag kängtar offantligt mycket till nästa helg. Då VET jag att mitt hjärta kommer ta mig och se "Flickan som lekte med elden". Blev kär i "Män som hatar kvinnor" och jag kommer bli minst lika kära i den här filmen..

WOHO!!!
Det jag gillar med hösten är alla bra filmer som kommer.. hallå, Twilight i november?! Jag och puppyluv kommer vara bänkade framför datorn och boka biljetter så fort de går. Tur att jag har någon som är lika ivrig som jag..
Hade inte jag hittat puppy så hade jag fått gå själv (Twilight har mitt hjärta tyvärr bojkottat sedan jag kallat honom för Edward, hoho).

Nu ska jag återgå till mina släktingar. Myspys och ha de här=)







Egentligen ska jag och min bror spela ps3.. hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0