bububu

Jag har inte haft någon tidsuppfattning idag. Känner mig väldigt loooost..
Har gjort massa ärenden åt mamma sen kom mitt hjärta förbi och tog mer av min tid haha.
Vi har haft gäster idag och de var hur mysigt som helst! Ni kan ju gissa den goda maten?

Skulle ut med en vän(som jag inte träffat på några veckor!) ikväll men hon kände sig lite ringrostig plus att hon skulle upp kl. 8 imorgon och jobba. Hon är så duktig hon.. Så jag valde att stanna hemma och fortsätta mysa med gästerna. Mitt hjärta kände självklart sympati för mig och han frågade ifall jag ville umgås med honom och hans vänner. Så vi gick till en mysig marknad och åt majskolvar och tittade på uppträdanden..

Nu är jag hemma och tittar på SAW som tar slut näärsomhelst. Sen ska jag lägga mig.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0