Vi har alla varit där

Haha, jag minns när jag var ute och klubbade som mest.. Ställde upp på alla bilder med personer jag inte kände. Ni vet den där klubbloggan som kommer med på bilderna? Oh! Jag var så himla stolt över att den var där nere.

Nu är jag lite äldre och lite klarare i huvudet..

Det har funnits dagar som jag suttit och skrattat åt mig själv och velat sjunka genom jorden. Hur kunde jag vara så pinsam? haha.. Jag antar väl att alla går igenom den "perioden". Men jag kan inte hjälpa att skratta åt folk som är min ålder och som beter sig likadant. Okej 18 åringar, nykomlingar i klubben. Men 20+ ? Att lägga upp en profilbild, som alla ser, med en klubblogga där nere? Exempelvis La isla? OH MY GOD.


Punto finito. Jag ville bara retas lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0