tidsfödrivning..

Kan inte riktigt förstå vad jag gör uppe 08 på morgonen.  Mina föräldrar kom hem rätt sen igår. De var ute och firade sig med bio och middag :) romantiskt..
Så jag tog hand om min lillebror.

Idag fyller min andra bror år och vi ska fira honom med massa god mat och skratt. Han kommer trilla på rumpan när han ser vad våra föräldrar köpt till honom. Mitt hjärta kommer förhoppningsvis också och det kommer bli en riktig mysig dag samt kväll. Det kan inte bli mer pefekt än att ha alla sina loved ones breve sig!
Idag är jag riktig positiv. Så positiv att de liksom syns på mig..
Synd att alla inte är så positiva med sina inlägg. Fast om jag hade någon som ljög för mig jämt och ständigt så hade jag nog inte heller varit så glad! haha ser man på, nu retas jag igen!


Jag och en av dom finaste människorna i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0