Mrs Officer

Åh vilken lust jag har att gå ut och springa av mig lite. Är hemma och pluggar inför tentan.. Usch. Behövde förfriska mitt minne, så jag var tvungen att ringa skolan och fråga när de var. wupsie..

Mina grannar har ännu inte tagit bort dom där delarna från djuret från balkongen! Blir galen. Vår värd var hos oss idag för att byta lås (pappa gjorde något experiment häromdagen vilken resulterade att hemmanycklarna blev helt obrukbara och vi var tvungna att byta lås samt nycklar. Well Done daddy.) Jag frågade honom om dom sagt till grannarna. "Ja vi var och pratade me dom i fredags och dom skulle ta bort det", sa han. Jag svarade: Konstigt. Varför är det då kvar? Ha ha han blev helt hysterisk och mumlade något tyst för sig själv.

Nu ska jag fortsätta med den politiska krisen! WOHO.............................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0