Grannfejden

Det är något fel i mitt rum. Elementen fungerar inte som dom ska så de är riktigt kallt här inne.. Lär få ringa värden och be honom kika på fönstret. Det dumma är att jag pratade precis med honom angående något helt annat.

Mina grannar har nämligen hängt upp delar av ett dött djur på balkongen. Vem gör sånt? Jag har aldrig råkat ut för sådana här konstiga grannar. (bara en granne som skrattar väldigt högt på bottenvåningen, hihi)
Det bor typ 20 personer i deras lägenhet, varje dag spelar dom trummor och när dom har lust så klottrar dom något i porten för att sedan sudda bort det och återigen måla något och dela med sig sina fina konstverk. Nu vet vi inte säkert ifall de är dom , men jag tvivlar inte en sekund. Det här trodde jag inte om mitt område. Fast alla ställen är inte fläckfria..
Men värden skulle ta sig en titt för att de är inte okej att det ska flyga runt massa flugor och att stanken ska ta sig in i mitt rum :)

annars då? Igår jobbade jag till lite innan 23, sen mötte mitt hjärta upp mig på tåget och sov hos mig. Jag drömde en konstig mardröm så jag vaknade och grät massa. Vilken tur att jag hade han här..
Nu ska jag stänga av datorn för skärmen dödar mina ögon. Ska ligga kvar i sängen och mysa med en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0