Epok

hellooo mina damer och kanske herrar? HOHO!
Jag har bara haft huvudet inborrat i jobbet så jag har inte ens haft ordentligt med tid för mig själv..

Kom hem från jobbet för en timma sedan och jag hade en helt OK dag. Mycket att göra och så har vi dom som gillar att ta pauser när de verkligen inte passar.. Men äsch, jag kan bli likadan så nu ska vi inte klaga!
Kom hem och de dröjde inte länge förens jag kände hur de kröp i min kropp..
Jag visste på en gång att de var ångest. Jag hade tappat koll på vad som var gjort inför min tenta och vad som inte var gjort. Snabbt som ögat hämtade jag mina böcker och staplade upp de lite kladdigt =) Så nu känns de som om jag har läget under kontroll. Igen. Har lite mindre än hälften kvar..

I november händer det fin fina grejer förresten. Jag har äntligen fått min kallelse av läkaren..
Mamma fick nog förra veckan när jag blev illamående och knappt kunde stå. Det är ju självklart min sinuit som försöker ta över mig, haha. Det jag ville komma fram till var att min läkaren ska äntligen stoppa in slangen i näsan som suger bort all materia och snor(Jag vet att de låter äckligt.. ). 

Det  är det dags för NEW MOOON! Ni som inte är twilight fantaster vet säkert inte vad jag snackar om. Jag och min ûnderbara tjejkompis ska på förhandsvisningen.. Går de att fatta?! NEJ! Jag trodde aldrig att jag skulle hinna snappa till mig de biljetterna, men jag lyckades.

Jag drar från Sverige, till vad jag tror kommer bli min DRÖMSTAD! Jag har velat åka dit sen jag var liten flicka och nu är de dags. Jag kan ge en ledtråd.. Jag kommer bli fotad med kändisar! 8 dagar blir jag borta.

En fin händelse, hoppas jag, kommer att äga rum.


ÅÅH! Nu ska jag skriva ner vad som ska läsas imorgon påväg till jobbet..
Man ska ALLTID utnyttja tiden man får. För som ni vet så får man den aldrig tillbaka =)





Hejdåå :)



Och...

Jag älskar dig, Hjärtat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0